вторник, 23 януари 2024 г.

Уж

 


Роден
5 март 1956 г. (67 г.)

Носител на национални и регионални литературни награди, между които са:



Много отдавна не бях влизал  във Хулите и какво да видя в Хумор и сатира  писал Валери Станков , варненският гларус  , писал за посещението на Зеленски . И му отговорих това :                              


Ах любов ,любов, но вожда 
даже и кокошки не обножда
и яйцата свършиха, нали ?
Колкото до тоя албатрос 
съвестта му май е под въпрос 
и за Путя май че го боли 

Ето какви ги е писал  великият стихоплет .

Зеленото човече от Украйна
раздел: Избрано хумор и сатира
автор: Albatros

... Зеленото човече от Украйна
съвсем внезапно в София дойде.
И ревнаха във Пловдив: – Густо, майна!
А Варна рече: – Кими сикинде!

Бургас визитата не отбеляза.
А Русе стрелна в Дунав своя фас.
Мисирките получиха оргазъм! –
и дълго кудкудякаха в екстаз.

Във Ямбол травеститът кака Нелка
събу си панталончето – пепит.
Зеленски хвърли мръсната фланелка! –
направо натопорчи се на вид.

Но президентът Радев на "Дондуков"
снаряди да даде! – не бе готов.
Зеленски бе готов и на сепуко! –
за да докаже своята Любов.

След тия – тъй тържествени, минути
надянах своя боен камуфлаж.
И цяла нощ се смях с Владимир Путин
на "Козяк"! – пред посолството на САЩ.

6 юлий 2023 г.
гр. Варна, 19, 45 ч.

Лична информация » Albatros




Моето име е: Валери Станков
Лична страница: http://www.facebook.com/profile.php?id=100001222017028
Email: valerist@abv.bg
Място: Варна
Занятие: литература, спорт
Интереси: чета, пиша


Потребителят е: Offline
Последна активност: 23.01.2024

Дали обаче е почнал да вдява  какво става не зная Последното стихотворение е шахматно 


Шах и мат!
раздел: Поезия
автор: Albatros

… защото сме си проходните пешки във този ненормално дълъг свят,
изглеждаме безсмислени и смешни, щом царят е пред очевиден мат,
погинаха ми двата офицера в безброен низ Пунически войни –
и аз живях в измамната химера, че ще дочакам по-щастливи дни,
конете ми се сринаха във боя – проводих ги под четните цветя,

Царицата – и тя! – уж, беше моя, завинаги в небето отлетя! –
и – тъй като дъската ми си хлопа, мен пред смъртта не ме е вече страх!
Останаха ми само двата топа – и цялата надежда ми е в тях.
Момчета, опазете си Царете! – аз, пешката, съм си голям инат!
И винаги печеля, запомнете! – когато кажа: – Шах! – и следва мат.

30 декемврий 2023 г.
гр. Варна, 20, 00 ч.

Ще видоизменя един стих за случая . Ми не заслужава повече , нали ?

Запитали един пророк
(то било нявга в древността) -
кое той смята на света
за най-опасния порок:
предателството, клеветата,
убийството или разврата?

Набърчил своя древен лик
и - сякаш тоз въпрос е чакал -
отвърнал  като сатирик :
- талант  в ръцете на простака!



Информация

Работа
Няма работни места за показване
Колеж/университет
Изучавал Руска филология в/във ШУ "Епископ Константин Преславски"
Гимназия
15 септември 1970 г.–30 юни 1975 г.

Лесно е да се правиш на велик   поет  от пейките на Варна .

Няма коментари:

Публикуване на коментар