понеделник, 22 януари 2024 г.

Аз съм

 

Аз съм! Аз!!! Аз!!!! АЗззззз.   На "Азът някак не му е уютно извън родовият канал , извън националната , племенна дупка  и преживява криза на идентичността .   Дали тъпакът  в Кремъл също  преживява такава криза  или просто се възползва  аз няма откъде да знам . Може би вярва на простотиите  измислени от Дугин и подобни. Ами тези десни бесни  противопоставящи локалното , тоест дупката , на глобалното . Например идиота  или тариката Шква-ква-ква рекъл и онази кучка  от Бретан , Марин Льо Пен  
кучката с магарешки 

Европа на националистите , на нациите , на народите или на хората  . 
Тази година ще избираме това .
Ако искате България на два океана и 7-8 морета  изберете истинските 
патриоти  защото нашият интерес е  Европейският съюз да стане 
истинска федерална държава .  Никой не може да ни попречи да я 
напълним с българчета , нищо освен  патриотарството  на копейки и 
шкварки . 



Няма коментари:

Публикуване на коментар