четвъртък, 11 юли 2024 г.

"Късно е либе за китка!"Открита война Пеевски - Доган.

Защо не задават въпроса кой създаде Ахмед Доган и дали е имал избор кого да "осинови " . Откъде и защо се взеха едни такива алтруисти да помагат в кариерата на Мамин Свинчо . Каква е ролята на Мама Свинка и дядо Свинчо от ДС .




§§§ Пеевски: Ще подам оставка, ако стана съпредседател на ГЕРБ

Пеевски: Ще подам оставка, ако стана съпредседател на ГЕРБ

Jul 10, 2024     zhelyo     1120
ПРАВИЛОТО БОЦМААНЕ - Почетният лидер на ДПС Ахмед Доган излезе снощи с призив Пеевски да подаде оставка и го обвини в мутренски натиск и всяване на страх сред хора и бизнеси от редиците на Движението. По-късно Делян Пеевски постави условия, за да напусне поста си.

Съпредседателят на най-либералната, евроатлантическа и никак не етническа партия поиска да бъде трудоустроен в друга политическа формация и да му се платят 24 заплати неустойка.

"Не искам да вървя срещу д-р Доган. Той ми е като баща. Аз, не че съм в добри отношения с баща си, де. Както и да е. Искам да ме трудоустроуте другаде, за да ми вървят осигуровките. Под санкции съм и имам себе си да храня" - обяви Пеевски специално за Не!Новините.
Той обяви, че за разлика от Джевдет Чакъров с Бойко Борисов се разбират даже и без думи и е готов да докаже, че може да изстреля ГЕРБ в ново измерение със съпредседателството си. 

"Да, вярно е, че ГЕРБ са малко християндемократи, а аз бях розов либерал, но човек с възрастта се консервира" - обоснова и идеологическия аспект на трансферния си порив Пеевски.

 

Кой ще надделее?

Избери отговор!
Край
§§§§§§§§

Няма коментари:

Публикуване на коментар