събота, 12 декември 2015 г.

Избори

Каква е причината ГЕРБ да не променят Изборният кодекс? Може би ги устройва , а в същото време  е удобно да се оправдават с Мая Манолова ,която направиха

Омбудсман на Република България ? 


Това е мръсна игра като тази с реформите в съдебната система 

Но аз имам още въпроси 
  1. Първият е защо общинските избори са на една дата  ,в една година и какво общо има изборът на кмет в Сливо Поле с изборът на общинари в София.
2 Вторият е защо трябва да има регистрация в ЦИК и листите да са партийни . 
3 Защо независимите и партийните кандидати не се кандидатират по една и съща процедура.
4 Защо пропорционална система , а не чисто преференциална 
при която задължително се посочва кого искаш да видиш в местният парламент

    Питам си , дори съм се кръстил Питащият, но няма #Кой да ме чуе . Всички в този парламент са #Кой. И са глухи търбуси .

  А може да се измисли справедлива избирателна система и при това гласуването да става без този хартиен потоп и трудоемко броене , без припаднали и починали .

Дори имам идеи и предложения как да се направи . И съм сигурен ,че не само аз ги имам, че има хора ,които могат да реализират изцяло електронно гласуване без особен риск от фалшификации. Не са нужни и големи разходи , но  у нас нещата не стават както в Естония. Уви , ние живеем в една 

Бананова република 

 в задният двор на ЕС . Тук управлява и решава политическият и икономически "Елит" изплувал в мътните времена на хайдушкият грабеж. Неговият манталитет и навици са от тези времена и още от тоталитарната държавност и той няма интерес от собствената си подмяна, нито от промяна на правилата на играта, в която е печеливш. 

И все пак ще предложа идеите, които са ми хрумвали. Дай боже да се намери, кой да ги открадне и приложи .

Няма коментари:

Публикуване на коментар