събота, 27 май 2023 г.

Бай Ганьо от Банкя



Данаил Кирилов: Проектът за нова Конституция е готов, пише се от 2014 г. 



Бай Ганьо от Банкя прави политика . Бай Ганьо прави конституция! Това и Щастливеца не може да го измисли .Реалността надминава всякакви очаквания  и възможности за възприятие на повечето хора . Активно мероприятие в чия полза е направеният  запис на среднощното обсъждане . Някои викат на Радев, други на Копейкин ,трети ... Обаче то реално обслужва прекрасно  Бай Ганьо от Банкя и като цяло Олигархията .  И ще има още такива поводи . Доколкото знам няма срок в който Радев   трябва да връчи вторият мандат . Току що прочетох член 99 

Чл. 99.

(1) Президентът след консултации с парламентарните групи възлага на кандидат за министър-председател, посочен от най-голямата по численост парламентарна група, да състави правителство.(няма срок)
(2) Когато в 7-дневен срок кандидатът за министър-председател не успее да предложи състав на Министерския съвет, президентът възлага това на посочен от втората по численост парламентарна група кандидат за министър-председател.(Отново няма срок  който да тече след връщането )
(3) Ако и в този случай не бъде предложен състав на Министерския съвет, президентът в срока по предходната алинея възлага на някоя следваща парламентарна група да посочи кандидат за министър-председател.
(4) Когато проучвателният мандат е приключил успешно, президентът предлага на Народното събрание да избере кандидата за министър-председател.
(5) Ако не се постигне съгласие за образуване на правителство, президентът назначава служебно правителство, разпуска Народното събрание и насрочва нови избори в срока по чл. 64, ал. 3. Актът, с който президентът разпуска Народното събрание, определя и датата на изборите за ново Народно събрание.
(6) Редът за съставяне на правителство по предходните алинеи се прилага и в случаите на чл. 111, ал. 1.
(7) В случаите на ал. 5 и 6 президентът не може да разпуска Народното събрание през последните три месеца от своя мандат. Ако в този срок парламентът не може да състави правителство, президентът назначава служебно правителство.
Чл. 100.
 Аз ли нещо не съм разбрал или Радев може да бави колкото си иска връчването на вторият мандат ?
Приятели напомнят едни други записи, за които медиите така услужливо мълчаха..🤢🤮
"Из запис 1:
“Акъл се набива, Томиславе, на умен човек. На прост човек к*р се набива! Той не може да поеме акъл, мое да поеме един к*р. Като се трови, като му се е*ава майката и така нататък.
Това може простия човек.
Да си е*е п*тката майчина! Аз питам защо сега дигаме тоа данък, правилния данък… Не мое ли юни да се дигне?…
Знаеш ли колко е прихода у бюджета повече от тоя данък – двайс милиона… Толкова, колко дадох на Генчо Начев за болницата да си дострои…
…И влиза в общинските бюджети. Я да си е*ат майката! …Чакай сега… че ме ядосваш и ти… Са че ги опрая!…
Из запис 2:
„Не само, просто Цвета да каже: “Аз съм проста кърджалийска п*тка и не мога да правя разлика между масово изстъпление и геноцид. Съобразете се с моята простотия и така…И толкоз.
Аз сутринта три пъти, нали, им обяснявах, че понеже съм прост и не знам английски всъщност и не съм разбрал това, което ми е казал правилно и съм ги нае*ал зверски едни чужденци премиери. И сега като се усЕтиха, че съм им го вкарал, а аз съм се оправИл, а те са затънали, и се обаждат да ми кажат, защо съм ги…. И викам, а бе, не е с лошо, прост съм. Нали английският ми е лош… Всъщност, аз мислех, че това искате. Мама му да е*а! Язък…
Ама то се набутало вече у дупарата и си се такова, и си се върти, да, и си става.
Сутринта имах случай и това и Горанов беха, Сотир, Гешев…по телефона и се смеят тихо… А аз със такова удоволствие му обяснявам на коЛЛегата немец, баварец, че вследствие на моята простотия всичкото се е случило. И после след малко на колегата унгарец и на колегата поляк.
И накрая Гешев вика: “А бе, аз обичам да се праим на луд, ама вие, г-н премиер, май си праите много успешно. Не, бе, викам, прост съм и ми е лесно. То е кофти да си сложен.
Иначе-е-е, раздуйте това, че вкарах така го-о-о вкарах… . АДФИ, товааа – КФН, това кафене по Еврохолд… на тоя да му размажа физиономията, че не се съобразява с мене. Това е много важно.
А това за къщата за гости как се движи…/кратка пауза/ за това сутринта аз съм го разпоредил… А виж ти на 200 къщи за гости как ще прибереме./пауза/ Да-а-а. А на Манолев ще изгори, ще му повдигнем днеска или утре обвинение. Ше го съсипа. Те са…. Аз го предупредих.“
Е, как ви се струва разликата в нивото?:
Всички реакции:
Kaloyana-maria Kanarieva и 21 други
15
Харесване
Коментар
Преглед на още коментари
Stefan Stoyanov
Записи да искаш в Бг ! 😁 Смешна работа ! Но както ти казах и се оказвам пак прав ( за жалост) Кирил си е издънка и ръси простотии без край. Не трябваше изобщо да е в ръководството вече , но ....
  • Харесване
  • Отговор
  • 1 ч.
Снежана Стефанова
Stefan Stoyanov Как , ти да не би да слуша 5 часовия запис? И защо пак Киро виновен! Ти добре ли си? Спри се вече!
  • Харесване
  • Отговор
  • 1 ч.
Преглед на още отговори


Димитър Димитров
Изнудват като се правят на сърдити ! Да не си мислите ,че случайно Руди Гела на своя глава от идеализъм извади записите ? Все едно да си мислите ,че Красимир Първанов сам е решил да подпише анекса въз основа на който осъдиха НЕК да купи ненужните реактори за АЕЦ Белене .

5 ч. 
Споделено с: Публично
Публично
https://youtu.be/wA8G7A8-AQM Сделката с дявола май ще пропадне . https://www.svobodnaevropa.bg/a/32430519.html В момента ,в който Бай Ганьо се почувства отново силен и в кондиция за избори , ще я развали . Прокуратурата е прекратила производството за снимките от спалнята на бившия премиер и лидер на ГЕРБ Бойко Борисов, на които се виждат пари и кюлчета злато, съобщи сайтът Бивол. А с "Барселона" Гейт какво стана ? https://www.youtube.com/watch?v=a-b5NHr08gc А тези 38 корумпирани https://youtu.be/n2VlX6iY1uA
И Сега лъжкинята Мария , трабвало да получи мандата ? Ами тази е продукт на ГЕРБ и Борисов , като Биков , като Делян Добрев и разните калинки и патки, които цинично споменава Борисов . https://www.youtube.com/watch?v=uiRtyA7qO7U Та тази Мутра с душа .... Ай сиктир бе драги зрители . Защо е този цирк с ротацията . Ако на българите им харесва да ги управляват прасета и живеят в кочина си е тяхна работа . https://www.facebook.com/watch/?v=621421553343097


Какво следва . Ами каквото обикновено .Избори или пак избори . Мафията не може да си позволи истинска съдебна реформа и върховенство на закона справедлив съдебен процес и въобще загуби ли контрол над съдебната система и службите , следствието и прокуратурата , няма шанс да оцелее . Ще стане като в Румъния . Понеже сме по-малка страна , вероятно осъдените политици за корупция ще са по-малко но поне 20-30 ще загазят както и някои олигарси .


??????????????????????????????????Кой се смее най добре ? Който се смее последен !

Няма коментари:

Публикуване на коментар